23.9.08

T, 797. päev: Cat People is a 1942 horror film

Kella üheksast hommikul poole kuueni õhtul tõlketehnika mõõtmatutes kõrgustes (neljani tõlketehnikakoordineerijate koolitus ja seejärel lastakse meil jääda tõlketehnika ülemuste koosolekule). Tarkvara nime ma nimetada ei saa, nagu ei öelnud eile üks poliitik, mis riigile riigireetmises kahtlustatu Herman Simm riigisaladusi andis, „aga me kõik teame, mis riik see on”.

Mul parasjagu toimetada olev imelik XML-fail tuleb mitu korda jutuks, eriti see, et miks tarkvara selle olemit   ära ei tunne (sellest mitte, miks seda ei tunne tõlkija). No jaa – koodis seisab suisa   ehk siis on originaaliga enne tõlkimist tehtud sada imet. (Ja hiljem leian XML-siltidest vihjeid sellele, et tekst on üldse koostatud MS Wordiga. HTMLi kirjutamine MS Wordiga olevat veebimeistrite meelest „sündsusetu tegevus”; mis siis veel XML-i kirjutamine oleks!)

Aga kokkuvõttes on huvitav üritus, ega ma arvanuks, et suutnuks terve päeva ühel kitsal teemal suure tähelepanuga esinejat jälgida. Pärast ligi kaheksani tööl ja teen asju, mis jäid koolitusele järgnenud koosoleku tõttu päeval tegemata (kaalusin pikalt ja leidsin, et koosolek on küllap siiski olulisem kui mu õhtune poeskäik).

Korteris õhtul Mulderi ja Scully tembutused jätkuvad. (Mul on 8 parima osaga plaat, selle peal siis.)

4 comments:

Anonymous said...

Nii huvi pärast tahaks teada, millised need 8 parimat osa Salatoimikutest on?

AV said...

Karbi peale on kirjutatud kahjuks saksa keeles, olen jõudnud läbi vaadata 1. DVD, millel on 4 osa: Pilot, Beyond the Sea, The Host ja Clyde Bruckman's Final Repose.

Ülejäänud neli selguvad hiljem ☺

AV said...

Edasi: 2. DVD peal on osad Memento Mori, The Post-Modern Prometheus, Bad Blood ja Milagro.

Anonymous said...

Need on head osad küll:) Postmodern Prometheus ja Bad Blood on neist parimad minu meelest. Clyde Bruckman on ka väga muhe.