12.8.07

P, 465. päev: kraamin

Ilm on päikseline, näib olevat palav. Vahetan uiskudel rattad ära (reedel arvutatud skeemi järgi), aga uisutama ei taha hästi minna, sest hommikul on küllap metsa vahel kaste, siis päeval on liiga palav (vaatan YouTube'ist ära – järjest – kogu Blackadderi esimese hooaja, 1983); ja õhtul tuleb kraamimise hoog peale ning siis läheb hämaraks ja hakkab sadama.

(Blackadderi I hooaja IV osas (1983) mainitakse teatavasti Eestit: Blackadderi venna Harry üks mitmest diplomaatia nimel kihlatust on Jeremy of Estonia.)

Ja kui huvi pärast täidan BBC komöödiasarjade lehel oleva küsitluse, milline sarja Absolutely Fabulous tegelastest ma olen, saan teada, et ikka Bubble. (Eelmine kord, umbes poolteist aastat tagasi, olin kah kõige rohkem Bubble; nüüd arvasin, et äkki olen vahepeal muutunud. Ju siis ei ole.) Aga ega midagi salata, Bubble (mängib Jane Horrocks) on selles sarjas mu lemmiktegelane küll.

Pühendun kraamimisel vannitoale ja köögile. Mõõdan välja ja märgin magamistoa seinale uute riiulite asukohad.

No comments: