15.5.13

K, 2232. päev: hall

Täna öösel saan korraga palju halle juukseid juurde. Kuskil kesköö paiku, vahetult enne arvuti kinnipanekut vaatan meili (mille kohta olin just õhtul öelnud, et vahel ei vaata ma seda mitu päeva, seal niikuinii midagi toredat ei ole) ja mis seal on? – Seal on kiri üürileandja sekretärilt küsimusega, kus on selle aasta üür, me pole teilt aasta algusest saadik midagi saanud. Välk ja pauk, teen lahti veebipanga ja tõesti, makseid läinud ei ole. Uurin põhjust ja leian, et saladuslikul kombel on püsimaksekorralduse alguskuupäevaks tekkinud 26.6.2013. Kelle käe läbi, ei tea – 1. jaanuarist tõusis lisakulude osa, ma detsembri lõpus muutsin püsimaksekorralduse summat, aga ma kindlasti ei muutnud selle alguskuupäeva: see on käinud ja ilusti töötanud seitse aastat, miks peaksin seda torkima? Teisalt aasta alguses pank iseseisvus ja korraldas veebipanga ringi, nii et mine tea, vahest keegi klõbistas ümber ka püsimaksekorraldused ja tegi näpuka. Ei tea, ei tea.

Nii et kohe kannan üle kahe kuu summa (rohkem veebipangast korraga ei saa), kirjutan tänukirja, kus küsin, et kui viivist tahetakse, olen nõus seda maksma, ja hommikul torman esimese asjana panka, et maksta ülejäänud puuduv summa.

* * *

Õhtul vaatame järelvaatamisest eilset Eurovisioni lauluvõistluse I poolfinaali. Kes on näinud „South Parki” 4. hooaja jagu Quintuplets 2000, sellel on homeeriliselt palju äratundmisrõõmu Rumeenia laulu peale: koreograafia, kostüüm, laulu laad ja esitusregister, ooper, Rumeenia.

No comments: