7.11.15

L, 3064. päev: Eesti Õhk paneb pillid kotti

18 kraadi sooja. Täna on linnupargis fotoseminar, kuhu olin jätnud minemata, et mis ma ikka lähen, novembris on niikuinii külm, pime ja sajab, lähen parem kevadel. Piltide järgi oldi täna üritusel lausa särgiväel.

* * *

E käib hommikul koertega väljas; jääb kauaks ära ja kui tagasi jõuab, teatab, et lift ei tööta. Poes (lift ikka ei tööta), mina lõuna ajal koertega jalutamas (Št läheb alla jala ja kuseb ühe korruse täis). Õhtu hakul uurin, kui kaua on lahti bensukas, vaja on taskurätte (vanade strateegiline varu sai täna otsa – koertega jalutama minnes oli mul alati taskus vähemalt kaks pakki; täna läks kolm, edasi on mul siis igaks juhuks viis); kui alla läen, lift töötab, edasi jälle kõnni, poega, jõua poega.

Pikk päevauni.

Õhtul on rõduuksel mingi seni nägematu parasiitherilane, keda raamatus ei ole – aga näe vähemalt nii palju on lugemisest kasu (B. Heinrichi mälestused enda isast, kes neid uuris), et tean, mis kohast määraja lahti võtta. Määrajas on vähemalt perekond.

Muidu on meie kopsuhaigest alumine naaber tagasi. Ta ükspäev tossutas päris mehiselt, ma isegi vaatasin alla – see pidi olema eelmisel nädalavahetusel. Varasem mulje kõik vale. Mõtisklen taas rõdule sattuvast suitsuandurist ja rõduservatäiest väikestest ventilaatoritest.

* * *
 
Täna valatakse palju krokodillipisaraid. Riigikogu liige paneb toimunust kirjutades „laristamise” asjatutesse jutumärkidesse. Kohemaid asuvat tegutsema uus firma, millele mäletamatu FB-kommija pani nimeks Rehepaps Airlines ning lubame tulevaste lennukite nimevõistlusele pakkuda Imbi ja Ärni.

 

No comments: