Arutelu eelolevate ooperietenduste teemal. Aprillis tuleb siin ettekandmisele kuulus hoogne ooper, mis aga etendatakse vaheaegadeta, ligi kolm tundi järjest. Mis näitlejatel viga, nad käivad vahepeal lavalt ära, aga kuulajad istugu muudkui saalis. Teisalt see on just see ooper, mis kirjutati Riiast lahkumisel üleelatu ajel ning näitab ilmekalt, mis vahe on sellel ja Riias kirjutatud ooperil. Viimane kuulub helilooja n.ö varajasse loomingusse ning pärast sõda, aga enne helilooja juubelit keegi peale ühe vähetuntud Itaalia teatri seda lavastanud ei olnud. Helilooja teoseregistris järgneb Riias kirjutatud ooperile klaveripala „Kuusepuu” ja eelneb teos, mille muusika on kahjuks (või õnneks) kadunud, pealkirjaga – ausõna! – „Mehed on kavalamad kui naised ehk Õnnelik karupere”.
Külm, ootan maja ees 20 min FedExi kullerit, keda muidugi mõista ei tule. Nagu nöök sõidab majast mööda algul GLSi ja pärast UPSi auto, kellel minu juurde asja ei ole. Aga pärast 2008. a suve suurt ja 2010. a jaanuari väikest objektiiviepopöad ning Prantsuse veebipoest tellitud kahekaardilise mobiiltelefoni seiklusi mööda vulkaanituha tõttu suletud lennuvälju kevadel 2010 suhtun asjasse rahulikult, ega pakk niisama kaduda saa.
Õhtul töölt keeletundi minnes panen peopildid üles ja teen kähku vehkat.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment