22.6.13

L, 2270. päev: WWE ja KK

Rongiga söömas. Raamatupoest uus karikatuurikogumik ja minisarja World Without End BD. Huvi pärast sirvin ka käsiraamatut Saksa ehituskorraldajatele: kuidas arvutada renoveeritava hoone maksumust. Põhjalik, küll kogu hoone pinna ja kubatuuri järgi ning iga ehitussõlme järgi.

Pärast sööki käin masendavas poes K & K („Koonrilt Koonrile”): kõnnin läbi kaks korda, enne kui leian mõlemad vajalikud asjad. See, kui poes pakutakse kaupa kohe kaubaalustelt, on alati paha märk. Odavate külmvalgete tööstuslampidega valgustus kah. Kassiir küsib, kas mul on midagi viga. No tõesti, mul on kärutäie hamsterdatud kraami asemel ainult pakk piima ja vähim pakk (8 rulli) vetsupaberit ning parklažetooni ma ka ei taha ning ma olen ka omajagu kõhnem kui selle poe keskmine külastaja (rahvaloenduse andmeil olivad 88 nähtud inimesest 23 silmanähtavas ülekaalus). Muidugi huvitav olnuks, mis juhtunuks, kui teatanuksin, et on.

Sarja esimesed kaks (neli) jagu vaatame kohe samal õhtul. Pärast saan teada, et raamat olnud hoopis teistmoodi.

No comments: