12.2.11

L, 1510. päev: väga kallis pesu

Kirikmäe prismas kohvikus ja poes. Esimeses saadakse meie prantsuse keelest aru, tuuakse õiged asjad! Teises saab müüja aru, et tavaline supermarketi-pesutükk ei saa maksta 423.30 €, nagu näitab kassaaparaat! Umbes kaksteist aastat tagasi oli mu kohalikus poes läinud kassaaparaat samuti lolliks ja arvas, et ma ostan terve kaubaaluse piima korraga. Hind oli uhke neljakohaline; hea, et ma ei maksnud kaardiga.

Pärast Kõrgmetsa maksimarketis lille- ja arvutiosakonnas, kust ma ostan jälle valet printeritinti, st mitte otseselt valet, printerisse see läheb – mu printeril on mehaanilised kaitsmed, et iga kassett läheb ainult õigesse pesasse –, aga noh seda ei ole hetkel vaja, kui just ma äkki ei pühendu mustvalgete fotode printimisele. Siis oleks mitmesaja pildi jaoks tint olemas.

No comments: