27.10.10

K, 1414. päev: nagu oleksin käinud muul kursusel

Tihe tööpäev. Õhtul poodi minnes selgub, et pangaautomaat sülitab mu kaardi midagi tegemata hoopis välja. Kaalun, kas minna poodi selle napi sularahaga, mis mul on, või riskida kauba eest tasuda tõrkuva krediitkaardiga (ka ei taha), ja otsustan hoopis toituda korteri varudest.

Tulnud on krediitkaardiarve; arvake ära, kui Aixis oli hotellile lähim pangaautomaat tänaval nimega Cours Sextius (see möödus Sextiuse termide varemetest; nimi Aix on tulnud Rooma nimest Aquae Sextiae, st '[linna asutaja, konsuli] Sextiuse [tervise]veed'), siis kuidas see on lühendatud arvel? – Õige, muidugi Aix Cours Sex 150.00 €.

Tegelen õhtul pikalt Geniga, kasutades oma Pro-staatust poole suguseltsi korraldamiseks (sellega nähtavasti saab samu inimesi liita palju kergemini kui muidu). Et pärast mu esivanemate sissekandmist suguselts iseenesest suurt arenema ei ole hakanud (on, aga vähem kui arvasin), lisan neile ka mõningaid alanejaid sugulasi, kuni jõuan kolmes kohas olemasolevate sugupuudeni. Lähimast suguvõsast kaovad topeltisikud ära, peale selle, et mingis vaates oleks mu nääl nagu iseenda poolvend ja hõimlase T häälduse järgi kirjutatud esivanemad on Geni arvates teised isikud kui teiste hõimlaste poolt kirikuraamatute kirjapildiga kirjutatud.

See oli nii ammu kui augustis, mil lasin Genil arvutada, kuidas ma olen „sugulane” lähemate sõpradega. Näib, et vahepeal on usinad sugupuuhuvilised lisanud Genisse palju uut materjali, sest üks lustlik kirjeldus, mis alles augustis oli nelja suguharu hõlmates ligi kaks rida pikk, on praegu kahanenud ainult kaht suguharu hõlmavate lakooniliste sõnadeni your great aunt's second cousin once removed's wife's first cousin twice removed.

No comments: