1.12.08

E, 861. päev: kuidas külvad, nõnda lõikad

Hommikul tuleb bussipeatusesse kojamees, külimit kaenlas, ja kõnnib soola külvates minu poole. Muidugi meenub mulle Kalevipoeg. Mõni meeter enne mind ta aga peatub ja keerab otsa ringi, jättes soolaterad mulle kingade peale viskamata.

Lõunalt tulles vaatan, nagu ikka, lennukimürina peale lennuvälja suunas ja mida ma näen: sealt rügib kõrguste poole suur AWACS-radariga lennuk! Isegi kohalik leht kirjutab. Saame teada, et lennuk oli NATO E-3 Sentry.

Kirikmäe prisma, innustavaid inglise fotoajakirju (ma ei mäleta, kummas oli see kirjutisesari, mida ma vennale ikka saatsin, kas ajakirjas Practical Photography või teises umbes sama nimega ajakirjas).

* * *

Aidsivastase võitluse päeva auks ja india muusika huviliste rõõmuks selline video:

No comments: