7.3.19

N, 4302. päev: prantsuse keel

Puumõrtsukad firmast Edo saabuvad veretöōd lõpetama kell kaheksa. Mul nendest nende ohtliku töö pärast kahju ei ole. Kirjutangi krt-omanikule, kuidas olen aknaaluste puude mahavõtmise pärast kurb ja kuidas korter on palju kaotanud.

Prantsuse keeles on vahepeal moment, kuidas 3 kohalolevat õppurit 7st ei tea, kes või mis on fresko (keskmine vanus 50+). Vahetunnis jälle on hetk, kuidas tean hoobilt üht kanjonit Prantsusmaal ja oskan seda kaardil näidata, sest see juhuslikult on seesinane ainus kanjon Prantsusmaal, mille servas olen käinud. Mul on sellest vist isegi üsna suur kaart (1:60000).

Muidu on mul tekkinud oletus, et vahest see, et mul läheb kl 4 paiku p. l. nina umbe, aga ainult tööl, tuleb õhufiltrist kodus ja vaipkattest tööl, mida – khm – teoreetiliselt ju kunagi tolmutatakse, aga seda ei ole ükski surelik ihusilmaga näinud, ning kui sellest teha õietolmuanalüüs, leiaks sealt palju huvitavat. Täna läheb nina umbe kohe varsti prantsuse keele klassis, kolm korda panen merevett, vahetunnis on parem.

No comments: