17.8.18

R, 4112. päev: haige

Hommikul perearsti juures, määrab haiguspuhkusele kuni 22. VIII. Töölt läbi, lõpetan tänased asjad, teatan tulevasest puudumisest ja loetlen pooleli olevate tööde oleku; kui selle ära saadan, näen, et kirjutamise ajal on mulle pandud esmaspäevaks üks toimetus, nii et ka see tuleb ära teha, sest olin mitmele inimesele ju teatanud, et esmaspäevaks ei ole mul midagi. Kahtlustan, et eileõhtusele halvale enesetundele aitas kõvasti kaasa see, et olin eile kuidagi märkamatult toimetanud kokku 170 lk.

Kavatsen tulla maha apteegi peatuses ja osta välja rohu, mille arst kirjutas (et nüüd võiks hakata väikesi palavikke ravima; märkis retsepti peale, et 3 × 1 g paratsetamooli 3 nädalat, et võtku ma siis, kui vaja, sellest tagavarast jätkub mõneks ajaks ja retsepti alusel saab kindlustusest raha tagasi). Bussiraisk sõidab mööda; lähen apteeki hiljem ning pakend on nii suur, et sellest jätkuks mitmele inimesele.

No comments: