11.5.18

R, 4014. päev: reede

Muidu usupüha ja nädalavahetuse vaheline puhkepäev, aga et meie suur kunde töötab, peab igast rühmast olema üks inime valves. Ja kui aega üle jääb, võite teha muid tööasju, mis võimalust kavatsen kasutada usinasti, sest mul on 15. skp pika jubeda töö tähtaeg, mis töö oli halvem kui arvata ja vahepeal olin kodus haige. Olen kohal kl 9.15; meid välja ajanud kunde asi valmib kl 9.38 (olin teisip. teinud sellest enamiku ette valmis), edasi teen usinalt pikka asja, edeneb staadiumi, et tähtajaks valmimine on võimalik. Ainus asi, et päike särab ja rapsipõllult peegeldab ere valgus mulle otse silmanurka, ma’p tule selle peale, et langetada kardinad, ja päikeseprillid unustasin koju. Nii et kannatan ja õhtul tahaks olla pimedas, mingid külmad asjad silmadel. (Antibiootikumi kõrvalnäht: silmad kardavad ededat valgust. Ka muide siis, kui pilves ilmaga paistab valgus toaaknast.)

Itaallasete juures pitsa. Restoraniketi nimega; selle peal ujub kohati sula rasv ja mul kaob ⅔ peal isu. Kui rasv hangub, tuleb tagasi ja söön lõpuni.

Kui õhtul koertega jalutamast tulen, kuulen trepikojast tulles, et kohe maja taga hõikab öökull, ja ootan mõne hetke, et äkki huikab uuesti. Ükskord istus öökull meil ukse taga ülemise korruse vihmaveetorul.

No comments: