21.7.16

N, 3404. päev: tagasi töhe

Ootame bussi 40 min. Sõiduplaani järgi läheb viis enne täistundi ja viis enne poolt; mina olen oma peatuses h.41 ja E on järgmises h.40, nähes kaugusse kaduvat eelmist bussi. Buss tuleb h+1.20. Sõiduplaanis võiks kellaaegade asemel olla lihtsalt „käib kaks korda tunnis”.

Vihm ja äike, ootame poe juures, mulle uus vihmavari (mille pärast viin tööle varuvihmavarjuks).

Poe leheputka kalendrite seas on kõrvuti sellised: „Käsilased”, seakalender „Mein kleines Schweinchen”, paavstikalender.

Õhtul on veel ropum vihm ja äike. Epitsenter oli meist pisut kagus, kus lahmib igale ruutkilomeetrile keskmiselt iga 2,5 minuti tagant.

* * *

Õhtul on lifti riputatud pikk bulla kellegi ülemistele naabritele, kes kõpsutavad toas kingi ja müristavad hilja õhtul pesumasinaga ja ja nädalavahetusel lööktrelliga ning üleüldse ei tee välja tema väiksest lapsest, kes ei saa magada; kui nad ei tea, kuidas korrusmajas peab käituma, mida nad siis üldse elavad korrusmajas. Pildistan selle ära; õigesti teen, sest mõne päeva pärast on autor ilmselt mõistnud oma loogika aulikkust ja selle ära võtnud. Saab teada, et öörahu olevat majas kella 7–22; hea teada, mis ma muidu olen lööktrelliga oodanud kella 9-ni.

No comments: