4.7.16

E, 3396. päev: linnas

Täna on asjatoimetusi, muidu on selline mõnus puhkus, et midagi ei tee ja maga kasvõi üheteistkümneni.

Olen kokku leppinud, et sõidan täna kohtuma minu endise ja E praeguse saksa keele õpetajaga ja ta näitab mulle E eksamitulemusi. Seda vürtsitab viis minutit enne tähtsa asutuse ukseni jõudmist tulnud arusaam, et mul on taskus visiitkaardist väiksem (68 × 45 × 2 mm) kaheeurone Hiina ime, kus peal on selliseid asju nagu konserviavaja*, mida ma kasutanud ei ole, nüri lõiketera**, mis on lõiganud üht kooki ja (haamri tõukel) poolitanud ühe kommi, ning 12 hambaga pisisaag***, millega korra olen viilinud küüneserva. Et kuidas ma selle röntgenist läbi saan, mõtlen, et äkki paneks bussipeatuses vaikselt kivi alla ja pärast nopiks üles, kesse veerand tunniga ikka leiab.

Turvatöötaja räägib enda väitele vaatamata eranditult prantsuse keelt ja ei usu mu selgitust, et mu töötõendiga saab neile sisse. Õnneks on putkas ka teine, kellel on kahe poolega papka, kus kirjas need asutused, kelle töötõendiga sisse saab, ja meie oma on selle pöördel alaservas.

Klassituba on täpselt sama, kus aastaid tagasi toimus mul FR 6.

* Kasutusjuhendist: Canned up :Open the tin cans, The hook on the surface of the same mouth edge.

** The side knife:But cutting ropes,After wash can also be cut fruit.

*** Double row crisscross saw wrong:To saw wood branches,And removing scales, etc.

Kirikmäe prismast Ema sünnipäeva pildid ja vahepeal (seni, kui neid prinditakse) lõuna McD-s,

Kahe suure väljamineku tõttu viimase paari nädala jooksul on rahatarbimine miinimumi peal ja olen rehkendanud, et kõige soodsam tuleb, kui söön päevas ühe korra McDonaldsis ja toidupoes eriti põhjalikult ei käigi. Ajas edasi hüpates mainitagu, et tegin võimalike kulutuste arvutuses paraja vea, nii et pärastpoole jääb üle ja saab osta katkiläinud tolmuimeja asemele uue.

* * *

Õhtul on viimane keeletund, õpetaja loeb igaühele eksamitulemusi (mul on tulemus 92% ja midagi suurt rääkida ei olegi), ülejäänud mängivad sõnade äraarvamise mängu. Kes hiljaks jääb, see poolest lõbust ilma jääb, aga vähemalt hämmeldub, kuidas teised nii hästi arvata oskavad: Spordiala? – Suusatamine! — Kehaosa? – Nina! — Ta ratsutab… – Kauboi!

No comments: