...nagu hulgaliselt politseiautosid, kraanasid ja veidras asendis veoauto sillal. Algul, kui veel on nii palju valgust, et saab pildistada, ei juhtu midagi huvitavat, mis jääks ka pildile, siis jätkub sama misantseen üha süvenevas hämaruses ja siis ühekorraga on plats puhas.
* * *
Eilse kuupäevaga AW&ST-s on, mõistagi, mitu artiklit Malaisia reisilennuki allatulistamisest. Ühes on USA lennuameti (FAA) lennupiirangute kaart (USA lennukitele; suletud või hoiatustega piirkonnad, ühes kõrgustega – MH17 kurbmäng oli, et mitte keegi ei osanud karta, et reisilennukit võidakse rünnata reisilennukõrgusel; lahingutsooni õhuruum oli suletud 32 000 jala kõrguseni ehk siis väikeste õlalt lastavate õhutõrjerakettide (manpad) laskekõrgus × varutegur 3,2), teises on suurtel õhumaanteedel L980 ja A83 MH17 allatulistamise hetkel olnud reisilennukite skeem (lennukeid oli sel hetkel sealkandis mitte üks, vaid koguni kolm). Loodetavasti AW&ST ei pahanda:
Teenekas sõjalennundusajakirjanik Bill Sweetman kirjutab lähemalt SAM-süsteemist Buk, mainides jubeda fakti, mida mu nähtud ajakirjandusest seni läbi käinud ei ole: see on ainus maa-õhk-rakettide süsteem, kus IFF-süsteem puudub, st see üleüldse ei küsi sihtmärgilt, kas see on sõbralik, vaenulik või kaubanduslik, samuti ei tee mitte mingit muud katset eristada lennukitüüpi (nt mootorite radaripeegelduse järgi).
* * *
Märkmetes seisab, et käisin postkontoris – aga mida sealt sain, ei mäleta. Millalgi suvel ostsin „’Allo! ’Allo!” täiskomplekti (kõik peale 2007. a kokkutulekujao) ja neid me järjest läbi vaatasime. Muidugi kahtlane, kas kuu ajaga saab muu elu kõrvale 84 pooletunnist osa vaadata, aga võimatu see ka ei ole. Oli ikka paganama hea sari! ☺
* * *
Hulgaliste ponnistuste saatel valmib täna kaks DVD-d kõigi linnupargifotodega, mida eelmises oktoobris pargi omanikule lubasin. DVD kirjutamine on, nagu ikka, kohutav jamps. Praakplaate tuleb kummagi plaadi kohta viis.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment