19.1.19

L, 4255. päev: kaugel poes

Külm; ere päike. Segastel asjaoludel satume bussipeatusesse 25 minutit enne bussi, mul on külm ja päike on liiga ere. Muidugi ka loomulik füsioloogiline reaktsioon külmetamisele, nii et kaalutlen, kas öelda enne Kõrgmetsa maksimarketi bussipeatust, et tulen järgmise bussiga järele, või loota, et enne tuleb sihtkoht. Enne tuleb siiski sihtkoht, see pikk (15 km) bussisõit mööda metsi, välju ja küli jääb iga korraga lühemaks.

Aga kaubanduskeskuses ma sama kindel ei ole kui eelmine nädal ja pärast lustakat mänguasjapoodi lähen riidepoest tagasi koju. Läbi lemmikloomapoest (uus koeraase, kusjuures see pood jaguneb kaheks korruseks, söögid on all, asemed ülal, trepp kaunis järsk). Olen sattunud kahe bussi vahele, looduskauneid kohti läbiva bussini on aega 20 minutit, aga märkan, et linna poole minevas bussipeatuses ootab palju rahvast (vähemalt 15), nii et lähen üle tänava ja vaatan järele, et tuleb 2 minuti pärast, ja olen kodus 24 minutit enne otsebussi. Üks kord vaja linnas ümber istuda, mul on kaenlas kotti mahtumatu koeraase ja käes kott, kus loodetavasti ka kindad. Kusjuures see, et aseme pealt käib padjaosa ära, selgub alles itaalia naabrite maja ees, kui padi maha kukub.

Manustan n-ö külmetustee ja guugeldan ja arvutan, et selles sisaldub toimeainet, aspiriini analoogi salitsiini (õigemini vastupidi, aspiriin peaks olema salitsiini analoog, aga seda kohe öelda oleks keerukam kui narkouimas Tšeburaška tiraad Genale vannilina viies) tervenisti 6 mg (aspiriiniga, st atsetüülsalitsüülhappega päris külmetusrohus on 500 mg). Õhtul parem.

No comments: