21.10.14

T, 2723. päev: täna mängime ülikooli

Mänguülikoolis on kursus „Ehitame varesepesa”, kus palju kordi kinnitatakse, et „meie varesepesa” on maailma parim varesepesa. Ajuti üllitatakse „meie varesepesa” kiitusi ka mänguülikooli väljaantavas ajakirjas „Eesrindlik Varesepesa”.

Ja eelnevast täitsa sõltumata tuli täna veel mõte, et mitmesugune moodne linlik seltsitegevus kuulub tegelikult kategooriasse „mängime küla”.

(Ei mäleta kahjuks enam, mis kursuse reklaami peale see varesepesa-loba vallandus. Kirjutan seda nädalaid hiljem, aga see-eest on kirjutada, kuidas vahepeal käisin vaatamas professorit, kelle käe all lõpetasin ümmargune arv aastaid tagasi ülikooli ja kellega ei olnud ma suhelnud kümme aastat, ning ta rääkis, mida nad vahepeal on teinud, ametliku PowerPoint-esitluse abil, kus oli mainitud, mitmendal kohal on ülikool maailmas QSi pingereas, ja ma kommenteerisin, kuidas üks teine ülikool teatab enda kohta maailmas mitte QSi järgi, vaid nende pingeridade järgi, kus ta esimese 500 seas on, ja kuidas umbes aastase vahega hüppas ükskord koht sadakond numbrit ülespoole ja ma olin ühele haridustegelasele FB-s kommenteerinud, et olge sellise statistikaga ettevaatlik, mõne aasta pärast läheb number sihukese hooga muidu negatiivseks, ja see ei olnud naljast aru saanud ja vastas, et paremuskoht ei saagi olla negatiivne, ja mu vana professor naeris kogu loo peale.)

No comments: