4.2.19

E, 4271. päev: nohu

Ei jäänud eile õhtul magama: nina umbes, või õigemini mitte nina, vaid rohkem nagu kurk. Terve päev valgus ninast vedelikku, sissepoole, mida pidin siis loomulikult neelama, nii et kõht punnis. Pea nagu ka kergelt valutas ja enesetunne oli suht sitt. Aga haigeks jääda ei taha!

Võtan õhtul tööl 500 mg aspiriini, mis leevendab tunniks peavalu, aga palju paremaks ei tee. Külm on, aga palavikku ei ole.

Jäin bussist napilt maha ja sõitsin jaama kaudu, et ei taha ligi poolt tundi külmetada ja otsemaks tulemiseks peaks seiklema väiksemate bussidega, mis võivad anda ainult närvikõdi (kas jõuab), aga mitte tingimata kiiremat kohalejõudmist.

Päeval hambaarst. Teeb uue panoraami, lubab saata selle ja kroonide hinnangu postiga, ma saatku see kindlustusele, kui kindlustus on nõus, helistagu ma ja pangu kinni tunnine aeg, ta võtab siis uue jäljendi. Küsib ka muu tervise kohta, kas olen möödunud aasta väikestest palavikest lahti saanud (olen).

Kodus aga ütleb E, et võtku ma Strepsils (mida ta eelmine nädal apteegist ostis). Võtan ja see teeb imet! Paks lima kurgust kadunud, nina käib jälle normaalselt läbi.

* * *

Matti Nykänen öösel ära surnud. HS kirjutab südamlikus pikas järelehüüdes (Soome suurim prominent – küllap see oli ammu igaks juhuks valmis, nagu ajakirjanduslikud järelehüüded ikka), et alles reedel esines ühes Laajasalo kõrtsis. Artikli juures on 1980. aastate fotosid: tulevad meelde selleaegsed soengud, mütsid, teised suusahüppajad Nikkola, Puikkonen ja Ylipulli.

No comments: