18.9.14

N, 2690. päev: nüüd klõbistan vähem kui enne

Saan tööl uue ja vaiksema klaviatuuri. Vana olen kasutanud viis aastat ja selle vasak Ctrl-klahv enam hästi ei tööta.

Itimees teatab, et kui vana on käinud viis aastat, ärgu ma enne 2019. aastat uut küsigu, ja toanaaber imestab, kas itimehed peavad täpset arvestust, mispeale itimees vastab, et muidugi, aga siis ütleb, et tegelikult A ise teatas, et viis aastat on käinud, mispeale toanaaber küsib mult, et kas mina pean. No kui ma eile itiabile kirjutasin, et uut oleks vaja, siis üritasin siit blogist uurida (aga ei leidnud), sest kohe algul oli mingi märgistikujama ning pealegi oli vana klaviatuur skandinaavia, st rootsi-soome klahvipaigutusega ja küsisin ülejärgmise toa rootslaselt, kas ta on saanud eesti klaviatuuri. Viis aastat tuletasin siis sellest, et olime kolinud majas alumisele korrusele ja mul oli tollal üle-eelmine toanaaber.

* * *

Õhtul huikab kohe maja taga seesama öökull, keda sageli kuuleb maja ees veerand kilomeetri kauguselt metsast; salvestan köögiaknast.

No comments: