6.8.12

E, 2000. päev: Curiosity ja lahkus ei jää karistamata

Hommikutundidel maandub Marsi-kulgur Curiosity, enneolematul paelte otsast riputamise meetodil.

* * *

Kiirele puhkuse-eelsele ajale, palju aega kulutanud töörühma sattumisele ja esimesel puhkusepäeval oleva tähtajaga mammutdokumendile vaatamata olin täheldanud, et mammutdokumendi toimetamisel olen graafikust palju ees, ja lubasin suure suuga, et võtan endale veel ühe piraka toimetuse (peamiselt seetõttu, et ma seda teemat kõige paremini mõistan). Heitsin originaali pilgu ja nähes, et see on üldine tegevusprogramm, ma suuremat ei muretsenud, viimistlesin rahus mammutdokumenti (nädal enne selle tähtaega) ja jätsin selle „kerge” töökese selleks nädalaks (kus olen tööl kolm päeva).

No ja mis te arvate, mis ootab ees täna, kui tõlke avan? ...

Kes pakub, et tõlge üldse puudub, sellele soovin õnne, mulle nõnda ka meeldiks, sest kirjutaksin uue tõlke kiiremini kui loen läbi seda soga, kus umbes iga teine lause on selline, et ........ [kirjapandamatu vägivaldne fantaasia].

No comments: