12.11.18

E, 4186. päev: esmaspäev

Käin seal, kus ei ole käinud mitu aastat – sööklas!! Olen menüüst uurinud, et mu sisikonnale peaks rahulikem olema makaroniletist pakutav roog. Aga juhtun seisma valesse sappa ja mulle antakse päeva taimetoit, mis näeb välja nagu taldrikutäis keedetud tangu porgandi-kikerhernekastmega. See herneste osa on just see, mida mul vaja ei ole, niisiis veedan kogu lõunasöögi sellega, et prepareenin toidust välja kikerherneid (n – 5; need 5 manustan kogemata), millest moodustub taldrikuserva tubli kuhi. Küll tuleb lasteaed meelde, aga olen nüüd käeliselt osavam. Selgub, et 5 kikerhernest on OK, kuigi septembris sugulasega lõunatades 20 cm aedube ei olnud.

Sulguvast maksimarketi tööstuskaupade osakonnast läbi, kuupäevatempel. Mul on skanneri peale kogunenud pakk arsti- ja apteegiarveid, mis vaja kindlustusele skannida. Üldiselt olen tasutud arvetele kirjutanud nurka, millal need pangas tasusin, aga arsti- ja apteegiarvetele on vaja kirjutada servale – et mapis sobramata paistaks – ka visiidi ja kindlustusest tagasimaksmise kuupäev (sest neid on vaja füüsiliselt säilitada mõni aasta pärast tagasimaksmist). Templiga on selgem ja isegi ilusam. Seda, mis on skannitud ja mis mitte, peast ma ei mäleta, see seisab Exceli failis, aga ma ei mäleta, kas selle uusim versioon on kodus või tööl (saatsin kindlustusele eelmine kord arveid ja maksmistõendeid augusti lõpus).

Hilisõhtusele koerajalutusele minnes ja kapi otsast Št kotti võttes avastan, et kolakambri riidekapp – riidest, torudest ja plastist – on kokkukukkumise äärel. Mis seda püsti hoiab, ei tea. Üksvahe hakkas see vajuma ettepoole, sest selle kerge riidekapi tegijad olid unustanud teha diagonaalid. Diagonaali sai majandustarvete poest paari euro eest, kus seda nimetati koormarihmaks: nii et kappi kandis pingul rihm ülemise esiserva ja tagumise alaserva vahel ning kapp püsis mõne aja otse.

Aga nüüd on murdunud üks kahest kaikast, mis kannab riidepuude latti ja mis ühtlasi toetab kapi lage. Ühes sellega on kapi lagi vajunud sisse ja kanderihm lõtv, nii et kappi hoiab püsti ilmselt kapi sisu – riidepuudel mantlid ja joped.

No comments: