3.9.13

T, 2339. päev: valmis, valmis, valmis!

Öösel valmib CH piltide vaadete album kahes versioonis. Õigemini valmib õhtu poole ööd, aga avalikult näidatava albumi koostamisel selgub, et olen kolm pilti tõstnud kogemata valesse albumisse, neljanda päeva hommikust, seega tuleb lisandusest edasi 114 neljanda päeva pilti eksportida uuesti. (Lugeja küllap arvab, et kergem oleks muuta vanade piltide numbreid ja eksportida ainult need kolm pilti uuesti, aga arvuti tikib neid 114 pilti siis, kui mina magan õndsat und.) Eraviisilises albumis on 497 pilti ja avalikult näidatavas 245, viimase eksportisin kah jpeg-idena, aga kavas on teha sellest flash-album (mis vajab iga pildi pealkirjastamist, sest muul kombel see ei paista) ja panna see üles. Bagaažide ja aunade album (raudteejaamad ja teeäärne) tuleb väiksem, ainult umbes nii 120 pilti.

Eriti hea meel on mul Baseli toomkiriku koori välisseina romaani lõustade ühe pildi üle, sest 800 aastat tagasi pandi sinna üks tuttav mis tuttav. Ta võiks panna selle omale feisspukiportreeks, saaks korraga palju sõpru juurde.

* * *

Tööl toimetan keerukas vormingus tõlget, saan valmis, pärast tehakse küljendus ja kästakse mul kontrollida. Tulemus eesti keeles ei ole. Algul põen, et kuidas ma ütlen, et te äkki olete võtnud vale faili (tekst on mingis lääneslaavi keeles, vbl sloveeni), aga kui küljendus asja telefonis mitu korda üle seletab, siis lõpuks ikkagi pakun, et prooviks veel korra. Tagasi nad ei helista, järelikult oligi vale.

No comments: