7.6.19

R, 4378. päev: sulepea

Päeval söömas.

Leian 0,1 mm sulepea. Oli sahtli põhjas ja üllatuseks isegi töökorras (mu ülejäänud kolm tušisulepead – 0,3 mm ja 0,5 mm rOtring Isograph ning iidne 0,18 mm Faber-Castell – on praegu umbes neljandat nädalat tušilahustiga leos; ma päris kindel ei ole, kas seda Faber-Castelli sel sajandil üldse kasutanud olen, aprilli keskelt alates on olnud pidevalt leos, vee, aknapesuvedeliku ja tušilahustiga. Tušipaagi sai kuivanud tušist puhtaks kiiresti, paagi ja pumbamehhanismi vahelise osa ka mõne päevaga, aga pumbaosa on seniajani umbes ja kuigi seda saab võtta lahti, ei ole seda kodustes tingimustes võimalik enam kokku panna, sest kellegi käeline osavus ei ole selline, et pista u 0,1 mm jämedust terasvarrast sama jämedasse torusse ilma varrast painutamata – vbl peaksin paluma hambaarsti ja tasuma juureravi hinna). Kunstitarvete kataloogis on sees ka joonestusvahendeid, aga isegi rOtringist on ainult ühekordsed Rapidographid ning mu teada Faber-Castell selliseid taastäidetavaid joonestussulepäid enam ei tooda.

Freesitakse asfalti: frees, eeskopplaadur, järelejäänud prahti eemaldavad 2 labidameest, 2 seisavad labida najal, 2 seisavad labidata, 1 käes on paberid.

Meil on olnud sel nädalal kollektiivne toidumürgistus, pea- ja kõhuvaludega ning mul oli kolmapäeval isegi palavik ning palju ei puudunud, et läinuks neljapäeval isegi arsti juurde, aga neljapäeva hommikuks jäi palavik järele.

No comments: