30.4.15

N, 2894. päev: müstiline

Nagu mu vaartädi kodus, on töömajas arhitekt paigaldanud koridorid nii, et ei ole selge, kummast peab käima, nii et välisuksest toani saab kõndida kas mööda usinate kolleegide tubadest või mööda usinate tööjaotajate tubadest, ning ka ärakeeramisvõimalusi ühest koridorist teise on mitu.

No vat, tulen täna lõunalt sedakaudu, et möödun ajakirjariiulist (see ei ole raamatukokku tulevate ajakirjade riiul ega ka mitte raamatuvahetusriiul, mis on kohvitoas, ja üleüldse ei ole teada, mis riiul see on, aga seal on alati ajakirju, millel on meie ampluaaga otseselt vähe tegu). Ja mis ma näen: kohe otsa peal on ajakirja kaanel lennuki pilt! Ajakirja pealkirjaks Aviation Week!! Sellist pilti kaanel ma näinud ei ole!!! Kuupäevaks 14. juuli 2014!!!!

Nagu teada, tellin samanimelist ajakirja (omast taskust, kui kedagi huvitab) ja see tuleb mulle tööle, pakendis, minu postisahtlisse (vahetu ülemuse loal, kui kedagi huvitab, tööks vajalike lennundusteadmiste hoidmiseks ja loen seda vabal ajal). Normaalselt tuleb, aga vahetevahel jääb mõni number tulemata. No ja selgesti mäletan, et eelmisel aastal, just pärast puhkuselt tulekut, jäi 14. juuli number tulemata ja ma veel kurvastasin, sest järgmiste numbrite lugejakirjades oli viidatud mitmele selle artiklile.

Nii et kõigest sellest võib järeldada, et 14.7.2014 number ikkagi saabus, aga läks segastel asjaoludel rändama, ja nüüd siis hakkas kellelgi lõpuks südametunnistus piinama ja pani ajakirja nähtavasse kohta.

Kuivõrd ma olen ainus, kes seda tellib, AW&ST-d leheputkas ei müüda ja riiulis olev 14.7.2014 number on just sama kui mul tulemata jäi, on mul igati alust arvata, et see number kuulub tegelikult mulle.

* * *

Lõuna ajal postkontoris, aga seal on oodatud uue läpakaalaldi asemel hoopis telefonist kuri kiri, et kui 6. maiks ei ole arve makstud, lülitavad nad telefoni välja. Krt, märtsi arve ununes maksta ja see pandi aprilli omale otsa, mille maksmine pisut hilines, aga ma just eile maksin.

No comments: