9.4.18

E, 3982. päev: röntgenis ja Mikael Agricola

Muidu on puhkus, aga olen haige. Hommikul arst (saan puudumistõendi kogu nädalaks, saan pärast puhkuseaja tagasi). Röntgen. Polikliinikus on vaja aeg kinni panna ühe eriarsti juurde; registratuur ütleb lahkelt, et minge sinna ja kohe paremale, aga kohe paremal on pahaendeline silt, et edasi hakkab haigla. Mispeale küsin röntgelipildiga plaati oodates koridoris ootajaid sisseheitvalt tehnikult, kas ta teab, ta käsib oodata ja ütleb siis, et tulge mu järel, ma näitan. Kuigi see, mis järgneb, meenutab veidi filmi The Meaning of Life kelneristseeni (selgub, et „kohe paremal” on kõrvalmajas ja tuleb minna tänavalt läbi), saab teada, et ta ise peab ka sinna minema. Saan aja 27. IV, mis ajaks on allergiahooaeg kardetavasti läbi. Muidu on just selline päikseline kevadilm, kui mind vaevav asi õitseb ja mu käigukiirus tänaval on minimaalne.

* * *

Helsingin Sanomates on test, kuidas tunnete Mikael Agricola leiutet unarsõnu. Keski soomlane märgib, et kole raske, ta sai 10 sõnast õigesti 2. Ma saan 8.

No comments: