6.10.17

R, 3806. päev: tõeline pale

Hommikul prantsuse keel. Õpime, mis vahe on häälikutel e, e ja e ning o ja o. Mind pannakse madalamasse rühma, kuigi kinnitan, et aru saan küll. Aga noh, ega ma sedagi väljendada oska, isegi kui aktsendimärkide harjutuse 23 küsimuse 43 võimalikust märgist arvasin ära 30, sh pähkli côté. Täna saab ka õps teada, et sõna, mis hääldub nagu prantsuse sõna fac, tähendab inglise keeli midagi muud.

Tänaseks on õps unustanud nädal tagasi mesikeelil räägitu, et oh mis siis, et viimasest õpingust palju aastaid möödas, prantsuse keelt ei unusta keegi iial. Täna küsib ta otse, kas olen kindel, et olen lõpetanud 4. taseme. Vastan, et olen, ja peale selle ka 8. taseme. Ja et millal; u 2008 (4.). Ja kuidas ma sattusin siia 5. tasemele; tasemetest pani.

Aga tegelikult ei õpeta need kursused üldse seda, mida tööl vaja: mõista pr k kirjalikku teksti.

* * *

Õhtul selgub, et mul on raketirühma kohustusliku vaatamise filmi sellise karbiga väljaanne, mida rühmas kellelgi teisel ei ole.

* * *

Meeldiv õhtusöök Vanas Taos (8. kord), kus täna on rohkem rahvast kui eelmine kord nädal tagasi.

No comments: