26.10.17

N, 3826. päev: neljapäev

Ei, oota, see eilne pangaskäik vist ikka ei olnud voodi jaoks raha võtmiseks (kirjutan märkmeid lahti märtsis, eilse kohta oli ainult „tulutult pangas”, tänase kohta on „pangas”). Et jõuan hommikul enne tööd kohale, aga seal öeldakse, et tähtis telefonikõne, oodake 15 minutit; ma siis ootan, jalutan, vaatan vareseid. — Jajah, see oli mingi allkirja andmiseks, mille pidi andma enne 31. oktoobrit.

Päeval taksoga keelekursusele. Tagasi bussiga: väga kiiresti bussipeatusse, aga see on tõstetud 100 m kaugemale. Oma otsebussi peale ei jõua, tulen järgmisega (mis sõidab kiiremini) järele, vanadekodu juures saab kätte, aga ma loll mõtlen, et mis ma seal lähen, lähen ülejärgmises, sest järgmises sebib linnaliinibussile tavaliselt rohkem inimesi peale. Aga krt, järgmise peatuse eel on väike ummik ja linnaliinibuss sõidab kaugele.

Tellin uue aastapileti. Viskan õuna kogemata ära.

Saan siis hoiatuse, et olen puudunud keelekursuselt liiga palju (olen 1 kord ja tõendiga!), käige paremini kohal, muidu visatakse välja. Aga midagi, 2 minutit hiljem saan 10 kalendriteadet, et koolitus tühistatud, ja teate, et mind on kursuselt välja visatud, mispeale kirjutan muidugi protestikirja, sest põhimõtteliselt nuheldakse mind teiste inimeste tegemata asjade eest, sest kutse kummalegi kursusele sain hilinemisega, nii et ma ei saa olla kuidagi süüdi, et mind kumbki esimene kord kohal ei olnud, rääkimata praeguse kursuse algusest, mil olin teisel:

  • 15. IX: teen tasemetesti
  • 22. IX: ei tea, et on FR 05 tund
  • 28. IX: saan kutse kursusele FR 05
  • 29. IX: FR 05 tunnis kohal
  • 6. X: FR 05 tunnis kohal, tunni järel viiakse üle kursusele FR 04, päev ja koht teadmata
  • 10. X pärastlõuna: ei tea, et on FR 04 tund, saan kutse kl 14.37, töökoormuse tõttu minna ei saa.
  • 13. X: annan sisse paberi, et 17. X tunnist puudun
  • 17. X: FR 04 tund, puudun
  • 24. X: FR 04 tunnis kohal

No comments: