Postkastis oli ükspäe väike silt, et D. maanteed hakatakse ümber ehitama, tühjendage plats maja kõrval. Platsile ja selle äärde tänavale olid ilmunud ka parkimise keelu märgid, mille lisatahvlilt kahtlaselt puudus piirangu lõpp. Kohalik geoportaal seletas, et tööd kestavad mitu aastat (!!) ja et uuendatakse kõik torud ja kaablid. Kuuldavasti on valla kaugemas plaanis ehitada möödasõit vallakeskusest, mis suunab hommikuse tipptunni liikluse otse jaama juurde ummikusse, ka meilt mööda, aga see nii kiiresti ei käi; ei ole mingit märki, et isegi trass oleks määratud.
Ja täna on tööd äkki alanud, mis väljenduvad selles, et plats on piiratud kahemeetrise võrega, võre taga seisab kolm 6 m konteinerit (kaks kolaga, ühes on nagu kontor), laudu ja prusse, sulnilt lõhnastatud välikemmerg ja peenike Liebherri eeskopplaadur, millel seletamatu mudelinimetus Stereo. Veel enne koerajalutuselt tagasijõudmist olen guugeldanud, mida Stereo täpselt tähendab: see on roolimistüüp, kus lisaks laaduritele tavalisele poolraamroolimisele (keskel kabiini ees on liigend, raami kumbki pool (kogu esi- ja tagasild) pöörduvad selle suhtes) on tagasillal ka tavaline roolimine nagu autol. Kokku on pöörderaadius väga väike, aga samas ei kuku laadur ka ümber.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment