5.4.19

R, 4331. päev: lend

Olen lennujaama väravas ½ h pärast takso maja ette tellimise aega, kuigi lennujaam on tulvil tund enne mind Portosse, Palma de Mallorcasse, Hurghadasse ja Malagasse sõitjaid, homme algab koolivaheaeg ja mul on turvakontrollis asju 4 kandikut (1 – seljakott, 2 – fotokas, vöökott ja HDD, 3 – jope ja kampsun, 4 – püksitaskute sisu; see kõik tuleb pärast ka tagasi pakkida) ning mu püksivärvlilt, mobiilidelt ja rihmapandlalt võetakse lõhnaproove (Gott sei Dank, et mitte kellarihmalt – masin läheks rikki, nagu läks rikki hiinlane, kes enne jalgapanekut nuusutas sokke ja sai sedasi kopsudesse eksootilise seeninfektsiooni; seda kellarihma olen kandnud pidevalt (v.a duši all) üks aasta aega ja arvake ise (see on küll nahast ja hingab, kõntsa alla ei teki nagu plastrihmal). No teisalt tuli takso ligi 10’ varem.

Kaasas on suur fotokas; 2018 see Eestis ei käinudki. Akud kadunud, ainus on fotoka sees ja seega on kaasas ka laadur.

Lihtne matemaatika sedastab, et kapslites liiva müümine toidulisandina annab kasumit 4000000% (30 kps à 735 mg $29.95; 15 cu. yd. $500 (täiteliiv veidi alla, mördiliiv veidi peale)

Ninarohu panemine uuest pakendist meeste WC kongis: proovige enne kodus, et põrandale ei lurtsuks hallikat püdelikku, ja pange avalikult, et naaberkongis istuja ei imestaks, mida te seal ragistate, krabistate ja lõpuks löristate.

Tunnen õhust ära Maasilinna (kus ma ei ole kunagi käinud) ja Padise kloostri (kus käisin viimati 1990)

Kotil on silt „Priority”, saabub TLLs u 72.-na (karusselli ääres on järel vast ainult 5 in).

No comments: