11.3.15

K, 2851. päev: kui ei saa abi, tee ise

Koosolek järgmise nädala koosoleku asjus, kuhu algul pakuti, et läheksin, aga et ma just jaanuaris olin ligikaudu samateemalisel üritusel, pakkusin osakonnajuhatajale viisakalt, et las küsib teiselt parasjagu kohalolnud kolleegilt, kes oli aga kohe nõus, võib-olla mitte aimates, mida kõike seal tuleb rääkida.

Jaanuaris käisin lähetusel, eks ole. Kirjutasin seal hoolikalt märkmeid, mida teisest osakonnast samal lähetusel olnutest üks toimetas ja lisas sissejuhatuse ja pilte, ning siis leppisime kokku, et muudame seda kumbki enda osakonna jaoks ja aruanne on saadetud. Aga asi vindus mul mitu nädalat, sest ta oli pannud ürituse slaidid aruandes märgitud aadressile, mis kohta mul failihaldur isegi ei näidanud, ja igasugu katsed teada saada, kus need siis on, jooksid tühja. Täna koosolekul tuleb siis geniaalne idee, et ka mina ju olen korraldaja veebikoha kasutaja (2012. aastast, kui nende maailmalaiune aastakongress toimus töökoha linnas) ja laadin slaidid alla õige ise. Saadan aruande ülemustele ja mitmesugustele teistele asjapulkadele, keda teema võiks huvitada. No ja tuleb tagasiside suht ootamatult osaliselt, kes nendib, et vat sa kirjutasid, et analüüsisid märkmeid korpusetarkvaraga AntConc, ja saan teada, et ka tema kasutab kodus AntConci, ja küll on see ikka tore.

No comments: